Online platforma
Výroba kvalitného obsahu pre diváka – zákazníka je len jedna strana mince dnešného online sveta. Druhou stranou je umiestnenie vášho videa a využitie informácii o sledovanosti a správaní sa publika. Youtube alebo Facebook sú prevažne vhodné na prezentáciu verejného obsahu, kde je dôležité dosiahnuť čo najväčšiu sledovanosť a sociálny dosah – komentáre, "lajky", zdieľania. Naša online platforma poskytuje privátne sledovanie videa, kde sa účastník prihlasuje pod svojim emailom a heslom.
Online komunikácia s účastníkmi
Okrem sledovania videa môžeme do platformy zaradiť interaktívne chatovacie okno, okno pre otázky alebo hlasovanie. Takto môže divák priamo zasahovať do do priebehu vysielania alebo diskutovať so speakrami. Databázový systém eviduje každého účastníka, ktorý sleduje konferenciu – čas kedy sa prihlásil a ako dlho sledoval konferenciu, vďaka čomu máte napríklad evidenciu, či vaši zamestnanci sledovali online školenie. Jednotlivé videá je možné na platforme archivovať a diváci ich môžu naďalej sledovať ako záznam.